Ο άνθρωπος που ζεί μακριά από τον Θεό, έχει συνείδηση του εαυτού του ότι είναι αδύναμος και γεμάτος αντιθέσεις και βρίσκεται υπό την εξουσία της αμαρτίας και του θανάτου' αλλά κι ο κόσμος του φαίνεται να βρίσκεται στήν ίδια μοίρα, ενώ ταυτόχρονα ποθεί την θέωση για τον εαυτό του και για τον κόσμο.
Αυτή η δραματική αντίθεση ανάμεσα στόν έκδηλα πεπερασμένο χαρακτήρα τού κόσμου και του ανθρώπου και στίς απόλυτες εφέσεις του τελευταίου, βρίσκει τη λύση της στόν Χριστιανισμό, που ικανοποίησε την κάθε δίψα του προχριστιανικού κόσμου. Ο Θεός, που η αρχαιότητα Τον είχε δεχτεί σαν μια ανθρωπόμορφη ύπαρξη, για τις ειδωλολατρικές δε θρησκείες ήταν ένα απρόσωπο πάν, ενώ για τον Βουδδισμό ήταν ένα μηδέν, στόν χριστιανισμό γίνεται ο Θεός-αγάπη, που δίνει στόν άνθρωπο τη γνώση, την ελευθερία, την δύναμη και την σωτηρία.
Από το βιβλίο " Πνευματικά Κεφάλαια"
του Πρεσβ. Αλεξάνδρου Ελτσιανίνωφ
Αυτή η δραματική αντίθεση ανάμεσα στόν έκδηλα πεπερασμένο χαρακτήρα τού κόσμου και του ανθρώπου και στίς απόλυτες εφέσεις του τελευταίου, βρίσκει τη λύση της στόν Χριστιανισμό, που ικανοποίησε την κάθε δίψα του προχριστιανικού κόσμου. Ο Θεός, που η αρχαιότητα Τον είχε δεχτεί σαν μια ανθρωπόμορφη ύπαρξη, για τις ειδωλολατρικές δε θρησκείες ήταν ένα απρόσωπο πάν, ενώ για τον Βουδδισμό ήταν ένα μηδέν, στόν χριστιανισμό γίνεται ο Θεός-αγάπη, που δίνει στόν άνθρωπο τη γνώση, την ελευθερία, την δύναμη και την σωτηρία.
Από το βιβλίο " Πνευματικά Κεφάλαια"
του Πρεσβ. Αλεξάνδρου Ελτσιανίνωφ
Magnificent russian orthodox song
Υάκινθος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου