Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

" Στόλισε και μένα..."


Κύριε, συ που "εξέτεινας τον ουρανόν ωσεί δέρριν"
και τον καταστόλισες με τ' άστρα, τον ήλιο,
τη σελήνη και τις νεφέλες
στόλισε και μένα
με την ταπείνωση σαν με αστέρι.
Σαν ήλιος ας λάμψει εντός μου
το 'Αγιό σου Πνεύμα.
Σαν σελήνη η σοφία σου
ας φωτίσει το νού μου.
Αντί νεφέλης, περίβαλέ με με την πραότητα,
την οσιότητα και τη δικαιοσύνη'
υπόδεσε "τους πόδας μου
εν ετοιμασία του ευαγγελίου της ειρήνης".
Θεέ μου, Θεέ μου,
συ που χαρίζεις τον αέρα πλούσιο στην πλάση,
για ν' αναπνέουν
και να ευφραίνονται οι άνθρωποι
πλούσια χύσε μέσα μου
τη χάρη και τη δωρεά
του Αγίου και ζωοποιού Πνεύματος,
για να γίνω θεόμορφος,
καθαρός και ολόφωτος,
σεμνός και πράος,
"πλήρης χάριτος και αληθείας".
Πλούτισέ με, Κύριε, με σοφία και γνώση πνευματική.


Δοξαστική Δέηση
Προσευχή του Αγίου Νήφωνος
Επισκόπου Κωνσταντιανής

 

Deep-Space Photos: Hubble's Greatest Hits






















TIME PHOTOS

πηγή των φωτογραφιών: blog Ενα Πείραμα σε Βάθος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου