Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

 


Φθινοπωρινό κάδρο


πηγή : Αποστάγματα Καρδιάς  28 Αυγούστου 2012


Τα βήματά μου σε μονοπάτι

στρωμένο φύλλα φθινοπωρινά..

Κίτρινα, πορτοκαλί, κόκκινα,

σαν το φόρεμα της παρουσίας..

Πάνω τους πατώ.

Θρυμματίζονται κάτω από τα πέλματά μου...

Στρέφω στο διάβα μου,

βλέπω ξερές στάλες

μιας βροχής δέντρινης,

σπασμένες σε άπειρα κομμάτια,

κίτρινα, κόκκινα, πορτοκαλί,

σαν το φόρεμα της νοσταλγίας.

Το φθινόπωρο πήρε το χρώμα της φυγής.

Εκείνο το μουντό,

εκείνο της παραγινωμένης ελπίδας,

εκείνο του παλιάτσου,

του άχαρα ξεβαμμένου,

από τα νοτισμένα φύλλα.


 
Ουράνιο τόξο

ξεπροβάλει δειλά στο πέτο του..

Ένας γκρι ουρανός,

λιλά λουλούδια στις γλάστρες μου,

φύλλα κίτρινα, κόκκινα, πορτοκαλί,

χύθηκαν στο κάδρο,

που έκτοτε τιτλοφορήθηκε:

''Φυγή''

 
Σ.

Σχόλιο: η φυγή στην πατρίδα της Γής,
η νοσταλγία της παρουσίας,
στο άπειρο και στο ένα...
Ευχαριστούμε Σ.

Καλό Φθινόπωρο

Υάκινθος

1 σχόλιο:

  1. Με συγκινεί που κάτι δικό μου μπορεί να αγγίζει κάποιον άλλο..
    Ας έχουμε ένα φθινόπωρο γαλήνιο, γεμάτο χρώματα και ομορφιές..

    Καλό απόγευμα Υάκινθε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή