Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

"Ο γαρ ζυγός μου χρηστός..."

[...] Για να μη κρατήσω πολύ ώρα τον στάρετς, διάλεξα μια από τις ερωτήσεις που με βασάνιζαν:

" Στο κήρυγμα , μιλούσατε όλη την ώρα για τον φόβο του Θεού. Αλλά γιατί να φοβόμαστε; ολόκληρος ο κόσμος είναι γεμάτος από την δόξα του Θεού. Ο Κύριος ο ίδιος δεν είπε
 ότι ο άρχοντας του κόσμου τούτου είχε νικηθεί, δεν είπε
ότι είμαστε οριστικά σεσωσμένοι από το κακό;
      Η απάντηση του παπα-Τύχωνα, μ'ε ξέπληξε.
"Σκέπτεστε όπως ο Αδάμ στον Παράδεισο. Δεν έχετε γίνει ακόμα μια αληθινή χριστιανή, γιατί δεν έχετε καταλάβει ότι είσαστε ένα δημιούργημα, ότι ο αληθινός χριστιανός ακολουθεί το δρόμο του Σταυρού και ότι ή πραγματική χαρά συνίσταται ακριβώς στο να φέρουμε το Σταυρό του Χριστού. Αλλά μη βιάζεστε , θα το ανακαλύψετε με τον καιρό.
Και πράγματι, πολύ γρήγορα μετά την πρώτη μου ευφορία ως νεοφώτιστης, μπήκα στην πραγματικότητα απρόσμενων δοκιμασιών. 'Αρχισα τότε να δέχομαι τη θλίψη τόσο ανοιχτά όσο και τη χαρά που κάποτε, τόσο σπάταλα μου δόθηκε από τον Κύριο. Τα λόγια του Ευαγγελίου  "ο γαρ ζυγός μου χρηστός και το φορτίον μου ελαφρόν εστί", έγιναν πολύ ξεκάθαρα για μένα.[...]

Από το βιβλίο "Είναι επικίνδυνο να μιλάς για το Θεό"
της Τατιάνας Γκορίτσεβα



πηγή:Υάκινθος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου